Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Powitanie

Witam Was Serdecznie!
Mam na imię Wiktoria i ponieważ jestem fanką Zmierzchu i "Pamiętniki Wampirów" postanowiłam założyć bloga gdzie będą mogła dzielić się swoimi przemyśleniami i poczytać również inne wypowiedzi. :) 
Co prawda o Zmierzchu jest już mniej informacji ale dostałam niedawno pewną książkę na temat Zmierzchu (pewnie niektórzy fani też ją mają) gdzie wszystko jest opisane i dla was mogę się z wami tym podzielić żeby na blogu nudą nie wiało co tydzień będę dawać po jednym dziale z książki, ale nie tylko to będę dodawać dodam również na bloga aktorów którzy grają w tym filmie i parę o nich informacji. Dodawać również będę zdjęcia, jakieś plotki na temat tych gwiazd gwiazd i o filmie trochę nowości co dzieje się w Zmierzchu itp.
Podobnie z Pamiętnikami Wampirów też będą nowości postaram się dodawać zwiastuny kolejnych odcinków, zdjęcia promocyjne, wywiady, również będę dodawać o aktorach, plotkach na ich temat i filmu zdjęcia. Co prawda nie ma książki opisującej pamiętniki Wampirów ale znajdę coś może w Wikipedii i gdzieś indzie zmienię tekst coś dodam coś odejmę i będzie inaczej :)
A to o czym teraz piałam to w skrócie nie tylko to będzie na blogu.
I obiecuje wam jedno ze na blogu nie będzie wiało nudą, a jeśli ktoś chciałaby mi pomóc w prowadzeniu go to zawsze przyjmę chętnych możecie zgłosić się do mnie na GG (7541784) lub w komentarzu.
Podrawiam i zapraszam do śledzenia bloga bo będzie się działo.

Brak komentarzy: