Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2012

DRUGA scena z 4.08 – We’ll Always Have Bourbon Street

Dzięki uprzejmości CW TV, pojawiła się druga scena z 4.08 - We’ll Always Have Bourbon Street. Przedstawia ona rozmowę Caroline, Bonnie i Eleny.
Bonnie: Cześć, Eleno. Czy wszystko ok?
Elena: Tak, czemu miałoby tak nie być?
Bonnie: Caroline powiedziała mi, że musiałaś się wyprowadzić aby pozostać z dala od Jeremy’ego.
Elena: Matt jest teraz z nim w domu, żeby upewnić się, iż ma kontrolę nad swoimi wszystkimi sprawami łowcy. Ma się dobrze.
Caroline: A Ty? Definitywnie w Hotelu Salvatore nie ma prostownicy.
Elena: Spieszyłam się. Czy, dziewczynki, macie plany na wieczór? Bardzo potrzebuję porozmawiać.
Bonnie: Możesz na mnie liczyć. Shane nauczył mnie pewnych drobnych zaklęć, które chciałabym wypróbować.
Caroline: Hmm.. Przerażający profesor jest już tylko Shanem.
Bonnie: Nie jest przerażający.
Elena: Nie oceniamy Cię.
Caroline: Ja to robię.
Elena: Nie słuchaj jej. A więc: babski wieczór? Możemy buszować po pełnej wina piwnicy Salvatorów.
Caroline: Czy jesteś pewna, że Stefan i Damon nie mają nic przeciwko temu byś spała u nich?
Elena: Nie mogę wrócić do domu, gdyż mój brata stara się mnie zabić. Ich dom jest też teraz moim. Do zobaczenia wkrótce.
 Pod tym postem możecie zapisać jak podobał wam się zwiastun co dostrzegacie itp.:)
  źródłoinformacji:http://vampirediaries.pl

1 komentarz:

mychorek1 pisze...

już sie nie moge doczekać, kocham pamiętniki wampirów i ciesze sie że powstał blok o tym serialu, na pewno będe go czytać. :>